شوارای راهبردی جشنواره کشتی آبی

علی درستکار

رئیس شورای راهبردی

علی درستکار فوق لیسانس ارتباطات و تبلیغ دارد و از دهه  70 تا کنون در حوزه تخصصی رسانه و روابط عمومی طراح و مجری بسیاری از برنامه ها و رویدادهای فرهنگی و هنری بوده است.

علی درستکار
اطلاعات بیشتر

محبوبه فکوری

عضو شورای راهبردی و دبیر پویش

محبوبه فکوری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی است.  وی از فعالان رسانه و مطبوعات با سابقه کشور  است. ایشان با دغدغه تعامل بیشتر با خانواده کارکنان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به ویژه دریانوردان اقدام به طراحی و اجرای پویش کشتی آبی کرده است.

محبوبه فکوری

دکتر رضا منتظری

عضو شورای راهبردی و دبیر محتوایی

دکتر رضا منتظری دکترای ارتباطات بین الملل دارد و تا کنون سابقه مدیریت و طراحی و تولید در عرصه رسانه و فرهنگ داشته است. دبیری محتوای انتشار داده شده در پویش کشتی آبی به عهده ایشان است. 

منتظری سابقه دبیری و عضویت در شوراهای اجرایی و سیاست گذلری رویدادهای فرهنگی زیادی را داشته است.

دکتر رضا منتظری

دکتر وحید رحمتی

عضو شورای راهبردی
وی هم چنین مدیرکل روابط عمومی وزارت صنعت،معدن وتجارت و وزارت بهداشت و هلال احمر هم بوده است و مدیریت مراکز فرهنگی دیگر  و طراحی و اجرای رویداد ها و جشنواره های فرهنگی هنری متعددی را در رزومه خود دارد.

دکتر وحید رحمتی

دکتر سید عبدالمجید شریف زاده

عضو شورای راهبردی

دکتر سید عبدالمجید شریف زاده دکترای پژوهش هنر دارد و با سابقه بیست سال ریاست پژوهشکده هنرهای سنتی در حال حاضر مشاور عالی بنیاد ایرانشناسی است. ایشان متخصص حوزه هنرهای اصیل ایرانی است و چهره نام آشنا میان همه هنرمندان هنرهای سنتی ایران است.

دکترسید  عبدالمجید شریف زاده

دکتر حسین ربانی غریبی

عضو شورای راهبردی و دبیر اجرایی

دکتر حسین ربانی غریبی با دکترای مدیریت فرهنگی ، مدیریت و برنامه سازی  و رویدادسازی در عرصه فرهنگ و رسانه را در سابقه خود دارد. 

وی با طراحی و تولید بیش از 300 قسمت برنامه فانوس دریایی از تلویزیون ایران تنها برنامه تخصصی صنعت دریایی و بندری ایران را تولید و پخش کرده است.

دکتر حسین ربانی غریبی
© کلیه حقوق برای دبیرخانه پویش کشتی آبی محفوظ است.